неділю, 28 лютого 2016 р.

"Мої друзі"

Варто дізнатися про характер дружніх стосунків в нашому 7-А. Заповніть, будь ласка, анкету, щиро відповідаючи и на питання.
1. Чи є у тебе друзі?
2. Скількох людей ти вважаєш друзями?
3. Що вас об'єднує?
4. З ким із друзів ти найбільше любиш проводити час?
5. До кого з товаришів ти йдеш, коли виникають проблеми чи складні ситуації?
6. Кому довіряєш свої таємниці?
7. Як почуваєшся в компанії друзів?
8. Що тобі подобається в товаришах, а що ні?
9. Кого б ти хотів бачити серед своїх друзів?
10 Як можна назвати групу людей, котрих ти вважаєш своїми друзями:
а) моя компанія;
б) мої друзі;
в) тусовка;
г) однокласники;
д) мій двір;
е) наша команда;
є) твій варіант.
11. Чи є у тебе друзі серед дорослих?
12. Що вас об'єднує?
13. Чи виникають суперечки з друзями?
14. Як ви їх вирішуєте?
15. Як поясниш зміст прислів'я "Не май 100 рублів, а май 100 друзів".

Немає коментарів:

Дописати коментар